Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Αγγελέ μου, Νανά Καραγιάννη, καλό ταξίδι...

Για το 38χρονο κορίτσι δυο δακρυσμένες αράδες
Ο Παράδεισος μόνο σου ταιριάζει...
" Σου έχω θυμό, άγγελέ μου, γιατί φόρτωσες τη φιλία μας με "θανατηφόρα" ψέματα...  Ομως ποιος μπορεί να κρατήσει κακία σε έναν άγγελο με τόσο υπέροχα μάτια που σε κοίταζαν με θέρμη; Κανείς... Καλό Παράδεισο να έχεις άγγελέ μου... " 
| του Κώστα Βλουτή
kostas.vloutis@gmail.com
Είναι πολύ δύσκολο να πω με λόγια το πως νιώθω τώρα που κάθομαι να σου γράψω δύο δακρυσμένες αράδες, με αφορμή τον άδικο χαμό σου...

Πανέμορφο πλασματάκι, καλοκάγαθο και εντελώς μόνο...

Είναι πολύ δύσκολο να επιβάλλω στο ..."ποντίκι" να μεταφέρει τις αναμνήσεις μου μαζί σου...
Από το 2007 που άρχισες να βασανίζεις τη σκέψη σου πως είσαι "χοντρή" και πρέπει να προσέχεις, με ένα απλό αναψυκτικό στο χέρι να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων, στους χώρους του STAR...

Και μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα να αλλάζεις εικόνα και αυτή η εικόνα να γίνει το "φάντασμά" σου που θα σε κυνηγούσε μέχρι το τέλος της ζωής σου...

Αχ, άγγελέ μου...
Πόσα έχω να σου θυμηθώ και πόσα θέλω να μείνουν μεταξύ μας...

Τα ατέλειωτα γιατί που ξεκινούσαν από το οικογενειακό σου περιβάλλον και κατέληγαν στους τηλεοπτικούς "φίλους" σου...

Αχ, άγγελέ μου...
...που ήσουν η χαρά της ζωής και το "είμαι εδώ" στα εύκολα, κυρίως στα δύσκολα...
Σκέψου τον εαυτό σου στα δύσκολα, πόσοι είναι δίπλα σου και θα καταλάβεις τι εννοώ...

Αχ, άγγελέ μου, αχ...
Να μου παραπονιέσαι γιατί δεν ανανεώθηκε η συνεργασία σου με την κουμπάρα σου, τη Χριστίνα Λαμπίρη, στο Super Star!...
Να μου δείχνεις το στεγνό της μήνυμα που σε πείραξε πολύ: "καλό καλοκαίρι και ...καλό μαύρισμα" που σου έστειλε και να μου λες: "εντάξει μωρέ, επειδή είμαστε κουμπάρες, αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να δουλεύουμε μαζί"!!!...

Να μου λες πόσο σε εκμεταλλεύονται τα ΜΜΕ μόνο και μόνο για να τσιμπήσουν λίγα ποσοστά τηλεθέασης που φέρνουν διαφημίσεις!...

Με την ίδια εκμετάλλευση τα αντιμετώπιζες κι εσύ, μόνο και μόνο για να τους πείσεις πως κάνουν λάθος, χωρίς κανένα όφελος επί της ουσίας...

Να μου λες, να μου λες, να μου λες...
...για τις απορρίψεις, για τη μοναξιά, για το... θάνατο που φοβόσουν...

Σου έχω μεγάλο θυμό, άγγελέ μου, γιατί δεν άφησες να σου μιλήσει ο καλλίτερος σου φίλος, ο μισός εαυτός σου...
Γιατί δεν πείσμωσες, στις πολλές ευκαιρίες που σου δόθηκαν απλόχερα, να μουτζώσεις το "φάντασμά" σου και να πας παρακάτω...
Που τα είχες όλα τα όμορφα πάνω σου και τα άφησες να σε ...αφήσουν...

Σου έχω θυμό, άγγελέ μου, γιατί φόρτωσες τη φιλία μας με "θανατηφόρα" ψέματα... 
Ομως ποιος μπορεί να κρατήσει κακία σε έναν άγγελο με τόσο υπέροχα μάτια που σε κοίταζαν με θέρμη; 
Κανείς...

Καλό Παράδεισο να έχεις άγγελέ μου...
Γιατί μόνο ο Παράδεισος σου ταιριάζει...

2 σχόλια:

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.