Κυριακή 3 Μαΐου 2009

Η παραπομπή, ο ..."Ναπολέων" και μια έρευνα σοκ...

# Η ψηφοφορία αργά τη νύχτα...
Ε, ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ...
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Παυλίδη, την οποία λέγεται ότι έχει ήδη αρχίσει να συντάσσει ο πρώην υπουργός,ελπίζει η κυβέρνηση να βρει διέξοδο από την υπόθεση των άγονων γραμμών. Οι επιτελείς της ΝΔ εξακολουθούν να δίνουν μυστικά «γραμμή» στους βουλευτές της να καταψηφίσουν, αλλά ταυτόχρονα αντιλαμβάνονται ότι θα είναι καλύτερα για αυτήν ο βουλευτής να παραπεμφθεί και να παραιτηθεί, από το να μην παραπεμφθεί, να παραμείνει στη θέση του και να απολογείται ο κ.
Κ. Καραμανλήςγιατί κουκούλωσε ένα
σκάνδαλο. Για τους λόγους αυτούς το Μέγαρο Μαξίμου ελπίζει ότι ο κ. Παυλίδης θα παραιτηθεί τελικώς την Τρίτη, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος που θα προκύψει από τη μυστική ψηφοφορία που είναι προγραμματισμένη για σήμερα το βράδυ στην Ολομέλεια της Βουλής.

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ
Σε ψυχιατρείο η Έφη...

Σε καταστολή, στο Σισμανόγλειο νοσοκομείο, νοσηλεύεται η Έφη Θώδη.

Ο σύντροφος της γνωστής τραγουδίστριας το τελευταίο χρονικό διάστημα, ειδοποίησε την οικογένειά της, όπου την βρήκαν σε κατάσταση αμόκ, να βγάζει αφρούς από το στόμα της και να φωνάζει "είμαι ο Θεός, είμαι ο Ναπολέων" και να προσπαθεί να αυτοκτονήσει...

Τελευταία η Θώδη "εδειχνε" σημάδια "κόπωσης" που κανείς, οστόσο, δεν τους έδωσε την πρέπουσα σημασία.

Απεναντίας, κορόιδευαν την ταλαίπωρη αυτή γυναίκα για την τηλεθέαση, κανιβαλίζοντας πάνω στην ψυχούλα της.

Ας τους κρίνει ο Θεός...

ΕΡΕΥΝΑ

Μεγαλώνει η λίστα των ανέργων

Νέες απολύσεις, που έφθασαν τις 1.298, πραγματοποιήθηκαν τον Απρίλιο, σύμφωνα με τη ΓΣΕΕ. Άλλη έρευνα του Οικονομικού Επιμελητηρίου και του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας καταγράφει την απαισιοδοξία των καταναλωτών.
γυναίκα - εργαζόμενη

Νέες απολύσεις, που έφθασαν τις 1.298, φαίνεται ότι πραγματοποιήθηκαν μέσα στον Απρίλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία μίας ακόμα έρευνας της ΓΣΕΕ.
Άλλη έρευνα του Οικονομικού Επιμελητηρίου και του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας καταγράφει την απαισιοδοξία που χαρακτηρίζει τους έλληνες καταναλωτές, εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Έξι στους 10 ερωτηθέντες θεωρούν ότι η οικονομική τους κατάσταση, το τελευταίο 12μηνο, έχει χειροτερέψει, 9 στους 10 προβλέπουν αύξηση της ανεργίας το 2009, ενώ 8 στους 10 αναμένουν και ανατιμήσεις σε αγαθά μέσα στη χρονιά.

Ο φόβος της ανεργίας οδηγεί σε αποφάσεις που υπό άλλες συνθήκες θα ξεσήκωναν θύελλα αντιδράσεων. Αν και φέρονται οι εργαζόμενοι να συμφωνούν για να μην χαθούν θέσεις εργασίας, πρόκειται για την πρώτη καταστρατήγηση της συλλογικής σύμβασης εργασίας, όπως καταγγέλλουν συνδικαλιστές.

11 σχόλια:

Artanis είπε...

Πώ, πώ, απίστευτα νέα για την Θώδη...Πρέπει να ήταν επόμενο να συμβεί όμως, έλεγε πολλά περίεργα τελευταία... Ελπίζω να επανέλθει σύντομα, και να σταματήσει να ασχολήται με "ψευτοδημοσιογράφους" πρωινο/μεσημεράδικων ...
Όσο για την οικονομική κρίση, έχω και ΄γω αναρτησει κάτι...
Από τον Παυλίδη και τους υπόλοιπους 299, δεν περιμένω πολλά...
καλή βδομάδα κιόλας...

Σταλαγματιά είπε...

Ναι το άκουσα για την Θώδη και πραγματικά με στεναχώρησε πως μπορεί να καταντήσει ένας άνθρωπος .
Γιατί δεν την αφήνουν ήσυχη έχει ένα παιδί αυτό τι φταίει;

Όσο για την κρίση τι να πω εμένα θα πιάσει κρίσει στο τέλος

Καλό μηνα Κώστα μου

mahler76 είπε...

αν δεν είναι κι αυτό διαφημιστικό τρίκ κρίμα για την Εφή.

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

@ Artanis

Artanis μου, στην εκπομπή μας όποτε είχαμε Έφη Θώδη ούρλιαζα και φώναζα να μη την ταλαιπωρούμε γιατί ένοιωθα πως η δόλια ήταν άρρωστη.

Κάθε φορά που μου μιλούσε καταλάβαινα πως κάτι ΔΕΝ πάει καλά.

Παρακαλούσα να μην ασχοληθούμε ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ μαζί της...

Αλλά, δεν...

Τώρα κοίτα...

Αμαρτία.

Καλή εβδομάδ.

Σε φιλώ.

(*Θα περάσω να δω το άρθρο σου, ευχαρίστως).

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

@ Αναστασία

Αναστασία μου, ΟΛΟΙ την έφεραν σε αυτό το αδιέξοδο μυαλού.

Στη Μελέτη σήμερα κάνανε αναφορά στο θέμα της, χωρίς όμως να πούνε το όνομά της, έξω από το Σισμανόγλειο.

Τί υποκρισία, Θεέ μου.

- Κρίση, κοπέλα μου, μας έχει πιάσει όλους.

Δίπλα στην καημένη την Έφη μας βλέπω.

Άστα.

Σε φιλώ.

Καλή εβδομάδα.

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

@ mahler76

ΟΧΙ αγόρι μου, ΔΕΝ είναι διαφημιστικό κόλπο.

Δυστυχώς...

Καλή εβδομάδα.

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

@ efi

efi μου το διάβασα και δεν μου έκανε εντύπωση...

Το έχω το θέμα αντιμετωπίσειπολλές φορές στην εκπομπή μου.

Εκπλήσσομαι μόνο που δεν γίνεται κάτι να σταματήσει η ξεφτίλα.

Καλή εβδομάδα.

Να περνάς όμορφα.

Kaveiros είπε...

Λυπάμαι..Λυπάμαι που είμαι άνθρωπος...

iLiAs είπε...

..μακρια απο μας ολα της τηλεορασης..
να ειστε καλα κ.Βλουτη!
Καλο απογευμα!! :)

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

@ Kaveiros

Αντιμέτωποι με τέτοια θέματα, πιστεύω πως πολλοί άνθρωποι έτσι νοιώθουν...

Είναι κρίμα, κι όμως...

Πολύ καλημέρα, φίλε μου.

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

@ iLiAs

Ηλία μου, σαν άνθρωπος της τηλεόρασης, θα σου πω πως έχει ΚΑΙ τα καλά του το μέσο.

Στο κομμάτι που αναφερόμαστε, όμως,έχεις δίκιο...

Δεν είναι όλοι γεννημένοι για δημοσιότητα...

Και από την άλλη, οι τηλεκανίβαλοι για το δικό τους (πρόσκαιρο) όφελος εκμεταλεύονται αρρωστημένες καταστάσεις... δίχως έλεος.

Ποιός μπορεί να βάλει στη θέση τους αυτούς τους αδίσταχτους, ψυχρούς "εκτελεστές";

Το κοινό.

Ας το κάνει...
Να πάνε σπίτια τους...

Να είσαι καλά.