Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Κώστας Βλουτής: "Είμαι εργάτης της ζωής... αστεράτος"!

ΤΟ "ΠΑΙΔΙ" ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ...
"Δεν προσποιούμαι... Δεν 'παίζω' κάποιον άλλον. Γι αυτό και κρατά χρόνια αυτή η σχέση μεταξύ εμένα, κριτικής και κοινού"...
500a

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  στην Μαργαρίτα Αθανασίου 
* επμέλεια: Αρης Δήμου

ΗΡΘΕ με μισή ώρα καθυστέρηση στο ραντεβού μας και χιλιάδες "συγνώμη"!
Ποιος, όμως, μπορεί να κρατήσει κακία στον Κώστα Βλουτή που σε κοιτάει στα μάτια με ευθύτητα και εντιμότητα;
Παρά το φορτωμένο πρόγραμμά του κατάφερε και ήρθε ...χαμογελώντας!

Αγαπάει πολύ τα παιδιά και τα προστατεύει πολύ. Κυρίως τα αδύναμα...
"Τα παιδιά ζουν σε έναν κόσμο διαφορετικό από της πραγματικότητας", λέει...
"Δεν μπορώ τη βία, την κουτοπονηριά, το ψέμα... Γι αυτό κι εγώ αρνούμαι να μεγαλώσω...
Ζω το παραμύθι μου με στιγμές από την σκληρή καθημερινότητα.
Το παραμύθι μου είναι το καταφύγιό μου και από αυτό αντλώ δύναμη. 
Ωσπου μια μέρα να φτιάξει ο... κόσμος". (γέλια)

- "Ο Ει-δικός μας Κόσμος", το τηλεοπτικό σου βήμα, είναι για άτομα με ειδικές ανάγκες...
- Σωστά... Από τον "Ει-Δικό μας Κόσμο" βγήκαν Ολυμπιονίκες με Ειδικές Ανάγκες, στο στίβο και την κολύμβηση, βγήκαν και Παγκόσμιοι χορευτές πάνω σε αναπηρικό αμαξίδιο.
Ανάπηροι πολίτες, μέσα από αυτό το τηλεοπτικό βήμα, βρήκαν το δίκιο τους και βοηθήθηκαν από φορείς...
Φαντάζομαι πως είναι η μοναδική τηλεοπτική προσπάθεια και με τόσο μακρόχρονη πορεία...

- Υπήρξες παιδί της Κρατικής Τηλεόρασης...
- Και τηλεοπτικός μου πατέρας ο δημοσιογράφος Χρήστος Οικονόμου.
Το 1981 μου έδωσε τη δυνατότητα να μπω σ΄αυτόν τον χώρο και να μάθω τα μυστικά του.
Η διαδρομή δεν ήταν εύκολη.
Με επιμονή και υπομονή, όμως, προσπαθώ να σταθώ...

- Αρνητική κριτική έχεις δεχθεί;
- Οχι... Η κριτική κι εγώ έχουμε μια ντόμπρα σχέση που κρατάει χρόνια...
Μια σχέση που στηρίζεται μόνο στην αλήθεια.
Αυτή η αλήθεια φαίνεται και στην επικοινωνία μου με το κοινό.
Είναι ο εαυτό μου...
Δεν προσποιούμαι... Δεν "παίζω" κάποιον άλλον. 
Γι αυτό και κρατά χρόνια αυτή η σχέση μεταξύ εμένα, κριτικής και κοινού...

%ce%b5%cf%897%cf%83

- Πως θα αντιμετώπιζες μια άσχημη κριτική;
- Με τσάι και... συμπάθεια. (γέλια) Αστειεύομαι. Πρώτα' απ' όλα, θα κοίταζα αν η κριτική έχει "υπογραφή". Μετά θα διάβαζα το κείμενο και θα προσπαθούσα, με αυτό τον τρόπο, να καταλάβω τις προθέσεις της "υπογραφής".
Αν ήταν για το καλό μου θα έλεγα καλώς, αν όχι, θα άλλαζα... πλευρό.

- Εχεις κάνει λάθη;
Μόνο ένα; Πολλά...
Από τα λάθη μου μαθαίνω κι από  την άλλη, έχω την ευθύτητα να τα παραδέχομαι.
Διορθώνομαι με τον καιρό διότι είναι άσχημο, από ένα σημείο κι έπειτα, να γίνονται τα λάθη... σύστημα.

- Στην τηλεόραση είσαι, τηλεόραση βλέπεις;
- Αργά και CNN. Μου αρέσει να φέρνω "βόλτα" τον κόσμο. 
Βλέπω και... "δυο ξένους" διότι με τρελαίνουν οι διάλογοι της Ντίνας Κώνστα και της Χρυσούλας Διαβάτη
Τις ειδήσεις τις ακούω από το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου μου, για να είμαι και μέσα στα πράγματα.

- Κάνεις σχέδια για το μέλλον;
- Μακροπρόθεσμα όχι...
Με τη φίλη μου Τάνια Καψάλη αλλά και με άλλους φίλους θα προσπαθήσω να μαζευτούν χρήματα για την αγορά κτιρίου όπου θα στεγαστεί Ειδικό Δημοτικό Σχολείο...
Ακόμα, ετοιμάζω ένα cd όπου θα τραγουδώ με την 9χρονη Εύα και τα  έσοδά του θα πάνε για τους σκοπούς της Unicef.
Και βέβαια, η ανανέωση της τηλεοπτικής μου προσπάθειας.
Αυτά προς το παρόν.

- Δεκαοκτώ χρόνια τηλεόραση, τραγούδια, βραβεία, 22 χρόνια -αδιάκοπα- κοινωνικής προσφοράς. Αλήθεια, αισθάνεσαι σταρ;
- Σημασία δεν έχει τι αισθάνεται κανείς, αλλά τι είναι...
Κι  εγώ, με όλα αυτά που έχω περάσει, είμαι ένας εργάτης της ζωής... αστεράτος!....

1%ce%b5%cf%89%cf%81%ce%b1

Δεν υπάρχουν σχόλια: